Nadat ik de bus terug kreeg heb ik de olie+filter gewisseld, zo er gaat een stuk meer in zo'n bus dan in een golfje 1/2.
Tevens de stabi-stang stokjes vervangen, helaas was dat niet het probleem van al dat gerammel. De rubbers die de stang op het subframe houden zijn ook gaar. Al besteld bij vw voor 3.50 per stuk.
Multiriem vervangen. Ik zag er heeeeeeeeeel erg tegenop gezien de ontzettende ruimte die je hebt, maar was met 2 man in nog geen 5 min klaar.
Hoe ik het gedaan heb:
Auto opkrikken, griptank op de beugel zetten van de spanrol, een ringsleutel om de stelring van de griptang zodat je een mooie hefboom hebt, spanrol ontspannen en de riem loshalen, griptank weer los, riem omhoog steken, 2e persoon legt de riem er boven weer omheen, en dan de griptang en ringsleutel er weer op, rol op spanning, en de riem er helemaal omheen leggen, klaar!
Verder hebben we de laadruimte nog afgetimmerd met 5mm meranti multiplex.
![Afbeelding](http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=image1kf.jpg&res=landing)
Onder bij de zekeringkast kwam ik nog wel 3 vreemde loshangende draden tegen, iemand een idee?
![Afbeelding](http://desmond.imageshack.us/Himg137/scaled.php?server=137&filename=image2mw.jpg&res=landing)
Verder ben ik nog op zoek naar de kleurcode, heb geen boekjes bij de auto en er zit ook geen stikker op het klepje van de zekeringkast. Misschien is er iemand die de kleur direct herkend.
![Afbeelding](http://desmond.imageshack.us/Himg840/scaled.php?server=840&filename=imagejzo.jpg&res=landing)
Vriendelijke Groet,
Coen