Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

california besteld

vragen over de T5
Plaats reactie
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

california besteld

Bericht door XAVIER »

na 6j met caravelle t4 en 4j shuttle t5 heb ik mij een california besteld. een 175pk tiptronic met enkele gadgets er boven op. levering voorzien half april.
salut xavier :T54LIFE
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Re: california besteld

Bericht door appie »

weer een groene???????
Neemt de bus!
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: california besteld

Bericht door XAVIER »

yes fresco groen (zo ziet er niemand dat ik een nieuwe heb) maar deze keer met azev wielen.

salut xavier
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Re: california besteld

Bericht door ardesch 879 »

He xavier,

zit bij jullie op het marktplein? een lekker steakhaus waar ze in het restaurant op eikenhout het vlees bereiden zo ja dan ben ik daar al diverse keren wezen eten.
Groetjes Driekus Ardesch
Werner
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 aug 2007, 20:13
Locatie: Lovendegem - België

Re: california besteld

Bericht door Werner »

Xavier,

Daar gaat ge plezier aan hebben ... zeker omdat het een fresco groenen is :gekte

Hier wat foto's van enkele aanpassingen die wij aan de onze gedaan hebben: http://www.pictureparking.com/show_gallery.php?gid=4080

Groetjes,

Werner
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: california besteld

Bericht door XAVIER »

dank u dank u maar fresco groen ken ik al nu nog kennis maken met een kort chassis en vooral met de 175 paardjes die de voorwielen in beweging brengen. ik had graag ne 4 motion gekocht maar dit kan niet als kamper of lichte vracht ingeschreven worden dus heb ik voor den automatic gekozen.

grote salut
xavier :T54LIFE
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: california besteld

Bericht door XAVIER »

yes hij is binnen een maand te vroeg. nog een en ander aan te veranderen of bij te zetten en binnen een paar weken haal ik hem dan op.
:gekte :gekte :gekte salut xavier
Gebruikersavatar
broekhof
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 okt 2007, 17:28
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: california besteld

Bericht door broekhof »

Foto's :jumpklap :jumpklap :jumpklap

Gr Coen
Gebruikersavatar
maartent5
Berichten: 262
Lid geworden op: 17 mar 2007, 16:16

Re: california besteld

Bericht door maartent5 »

XAVIER schreef:dank u dank u maar fresco groen ken ik al nu nog kennis maken met een kort chassis en vooral met de 175 paardjes die de voorwielen in beweging brengen. ik had graag ne 4 motion gekocht maar dit kan niet als kamper of lichte vracht ingeschreven worden dus heb ik voor den automatic gekozen.

grote salut
xavier :T54LIFE
vreemd, ik heb een T5 LWB 130pk 4motion gehad en die was ingeschreven als lichte vracht...
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: california besteld

Bericht door XAVIER »

de belgische :nuts wet op lichte vracht zegt dat de lengte van de laadruimte de helft van het chassis moet bedragen, bij de 4x4's hadden ze het gevonden en schoven ze de rolmeter onder de achterrij zetels door tot tegen de voorzetels waardoor ze effectief aan de helft kwamen. vorig jaar is de wet veranderd en sedertdien moeten ze op 20cm hoogte de meting uitvoeren waardoor een 4x4 met achterrij zetels geen lichte vracht meer kan zijn. Een california echter heeft geen scheidingswand maar word net als alle campers met 4 zitplaatsen als lichte vracht ingeschreven. wanneer er een optionele 5e stoel of bij campers een 5e gordel ingezet word is het geen lv meer, eveneens als het een 4motion is word het een "jeep", niet dat de belgische wetgeving ingewikkeld is hoor. :bonk
salut xavier. :T54LIFE
Plaats reactie