Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

parkeersensoren van Action

vragen over de T5
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door Harry 341 »

Ik denk dat je nu een partij beschuldigingen richting Guus laat gaan die kant noch wal raken....
"beetje slap"...........want waar zegt Guus dat ie een dealer laat opdraaien voor wat jij "slecht"spul noemt?
grtz.Harry
Makking
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 mar 2008, 19:31

Bericht door Makking »

...
Laatst gewijzigd door Makking op 15 okt 2008, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ward
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 mar 2008, 16:20

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door ward »

Ik snap wat je bedoelt Guus, jij stelt een vraag, en verwacht een normaal antwoord op je vraag, maar sommige mensen kunnen het niet laten om zich ermee te bemoeien zonder de vraag te kunnen beantwoorden, heb ik ook al meegemaakt op dit forum, en het zijn vaak dezelfde personen, gewoon niet mee discuseren met die lui, negeren!!!!! sucses Guus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door Donald4Motion »

ward schreef:Ik snap wat je bedoelt Guus, jij stelt een vraag, en verwacht een normaal antwoord op je vraag, maar sommige mensen kunnen het niet laten om zich ermee te bemoeien zonder de vraag te kunnen beantwoorden, heb ik ook al meegemaakt op dit forum, en het zijn vaak dezelfde personen, gewoon niet mee discuseren met die lui, negeren!!!!! sucses Guus.
klopt :toppie


en nu back on topic :wjw
ronconnie
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:43

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door ronconnie »

harry,

als je het tunex topic leest dan zie je wat ik bedoel met de dealer ergens voor laten opdraaien
waarom moet guus anders zn bus laten tunen zonder dat de dealer het kan zien????????????

en nogmaals dit in mijn PERSOONLIJKE mening, :wjw

groet,

ron.
Gebruikersavatar
ward
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 mar 2008, 16:20

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door ward »

He Guus, zijn die dingen nog steeds te koop bij de action??, het is het proberen waard, ik zou een elco plaatsen over de voedingsbron!! zodat de spanning wat meer stabiel blijft, een flinke van 2200 uF bijvoorbeeld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door ferry395 »

hey Ron zelf ervaringen met made in china producten.
En als ik hem zou chippen heb ik ook liever niet dat de dealer het ziet , en ja ik ben al buiten de garantie periode.
Maar wat je snel krijgt is ,dat ze heeeeeeel snel de chip de schuld zullen geven,terwijl er veel onderdelen zijn die zonder de chip al snel stuk gaan,maar wat is er makkelijker om het op jouw af te schuiven en niet naar hun zelf.
Maar goed dat is MIJN mening.

Gr china lover lee ferry :bifun :bifun

Oja ik ben totaal geen china producten lover maar er zijn zeker wel vergelijkbare of mischien beter producten als orgineel.
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door Roel »

Ik zit zelf ook in de autobranche, immitatie of origineel is een erg discutabel begrip, als je bijvoorbeeld oliefilters neemt, die komen soms uit dezelfde fabriek alleen met een andere naam erop (vag / fram)
wij kunnen zelf rechtstreeks bij Bosch bestellen maar als je ziet waar dat allemaal vandaan komt, mexico,turkije,brazillie etc. hier kun je ook je vraagtekens bij zetten.
Wel ben ik van mening, na de nodige ervaringen dat het chineese spul gewoon puur slecht is( het kost niets maar het is ook niets).
dit verkopen wij wel (je moet tegenwoordig toch de internet concurentie aan)maar alleen nadat wij de klant de nodige waarschuwingen geven
Nog een punt is dat je kan natuurlijk ook niet in iedereen z'n portomonee kan kijken. de één twijfelt niet eens en wil alleen maar origineel, en de ander heeft gewoon niet veel te besteden en is blij dat ie een auto kan rijden. :ikrij
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door ferry395 »

Hey roel

Daar heb je gelijk in alleen ik kan het zeker wel betalen ( sorry niet arrogant bedoeld) maar het gaat erom heb je het ervoor over ja of nee.
Kijk op mijn multivan zitten alleen orginele onderdelen ( onderhoud bij vw ) alleen moet je maar afwachten wat er in gezet word.
En als ik toch de meeste toppics lees over parkeercensoren van action ( chinese fabrikant) is dat toch een leuke oplossing , want sommige mensen vinden het te duur om het erbij te bestellen.
Ook zijn er mensen die er een hebben gekocht ( 2e hands ) waar het niet opzat nou dan zou ik zeer zeker ook geen orginele erin laten zetten.
En er zijn ook mensen die het gewoon leuk vinden om het een en ander zelf te doen.
Ik neem meestal altijd het dure ( orgine merken etc etc ) ,mijn zwager vaak immitatie bende of goedkopere varianten, toch raar dat zijn spullen het soms langer uithouden dan de mijne.
Maar dat neemt niet weg dat ik mischien veel pech heeft en hij mazzel.
Nou moet ik ook zeggen dat ik dat chinese spul niet koop maar dat komt meer omdat het meeste er al niet uitziet.
Maar de pdc van action ziet er toch wel netjes uit.

gr ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door Guus NLB »

Juist Ferry, zo zit ik er ook mee, die set ziet er perfect uit en mijn zoon had 'm al met succes achterop z'n Alfa gezet.
Omdat je je voor 15,- geen buil kunt vallen heb ik 'm vóórop mijn T5 gezet. Hij werkt ook perfect, zolang de ruitenwissers maar niet aanstaan... Dat kan zowel aan de T5 als aan overgevoeligheid van die set liggen.

Bedankt Ward, goed idee !

Jammer dat sommige mensen op dit forum de sfeer wat verpesten met allerlei gel.. over "volhangen met chinese rommel..." en "voor een dubbeltje op de eerste rang zitten..." terwijl ze de bus of persoon in kwestie niet eens kennen. Ze hebben hun "mening" al lang klaar.
Normaal respecteer ik ieders mening, maar zulk dom gewauwel niet. Zal het inderdaad proberen te negeren.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door GerJol 716 »

Guus, je zou misschien ook een 7812 +12V Voltage Regulator in de voedingsdraad kunnen opnemen.
Deze zorgt er voor dat de spanning niet meer dan 12 Volt wordt en kan tot 1A aan.

Afbeelding

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Reny
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 aug 2008, 15:38
Locatie: Heerhugowaard

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door Reny »

Ward, hier in Heerhugowaard liggen er nog een behoorlijk aantal voor 19 euro (en een beetje)
fotogalerij 1120
Gebruikersavatar
siebrand 804
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:14
Locatie: volendam
Contacteer:

Re: parkeersensoren van Action

Bericht door siebrand 804 »

ik ben het met een van de vorige schrijvers eens dat wjw is om elkaar te helpen en dat iedereen geld bespaart en dat idee hoop ik dat het zo blijft en deze gespreken niet vaak voorkomen want dit is jammer de bussen zijn voor prive rijders al duur genoeg
gr siebrand
Plaats reactie